تحولات منطقه

تیم شمشیربازی اپه‌ مردان ایران با برتری برابر اندونزی به مرحله چهارم نهایی بازی‌های کشورهای اسلامی صعود کرد.

بازیهای کشورهای اسلامی - ریاض/ تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه وارد مرحله یک چهارم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های اسلحه اپه تیمی مردان برگزار شد و ایران توانست به مرحله چهارم نهایی صعود کند.

تیم ملی ایران با نتیجه ۴۵ بر ۲۹ مقابل اندونزی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

برای ایران محمد اسماعیلی، امیرحسین موشحی، بهنام بیک و محمدعلی بازی کردند.

تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر ازبکستان بازی کند.

پیش از این، محمد اسماعیلی و امیرحسین موشحی دو شمشیرباز اپه ایران، در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی جدول انفرادی حذف شدند و به مدال نرسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha